Brief DIGITAL

    Marka/ produkt

    Opis produktu – główne wyzwanie, jaki jest „problem” produktu/ marki

    Grupa docelowa

    Wiek

    Oddo

    Lokalizacja

    Zainteresowania

    Jakie są atuty produktu, o czym możemy mówić, co możemy przekazać o danym produkcie

    Opis sytuacji rynkowej/konkurencji

    Dystrybucja: jej rodzaj i zasięg

    Konkurencja: aktywność konkurencji, kto jest konkurentem/ bezpośrednim konkurentem, kogo powinniśmy wziąć pod uwagę przy analizie konkurencji

    Inne: dod. informacje potrzebne do określenia otoczenia konkurencyjnego

    Cel kampanii

    Co będzie komunikowane?

    Oferta wraz z kosztorysem powinny uwzględniać

    Informacja dot. sugerowanego formatu/miejsca emisji reklamy

    Harmonogram aktywności marketingowej/produktu

    -

    Budżet mediowy (netto bez VAT) w PLN

    -PLN

    Zadanie dla Cityboard Digital


    Inne istotne informacje

    Data dostarczenia oferty przez Cityboard Digital