Brief DIGITAL Marka/ produkt Opis produktu – główne wyzwanie, jaki jest „problem” produktu/ marki Grupa docelowa kobietamężczyznadzieciwszyscy Wiek Oddo Lokalizacja Zainteresowania Jakie są atuty produktu, o czym możemy mówić, co możemy przekazać o danym produkcie Opis sytuacji rynkowej/konkurencji Dystrybucja: jej rodzaj i zasięg Konkurencja: aktywność konkurencji, kto jest konkurentem/ bezpośrednim konkurentem, kogo powinniśmy wziąć pod uwagę przy analizie konkurencji Inne: dod. informacje potrzebne do określenia otoczenia konkurencyjnego Cel kampanii wizerunkowysprzedażowy Co będzie komunikowane? Oferta wraz z kosztorysem powinny uwzględniać Obsługę kreatywnąProdukcję videoDigital stickersEfekty/maski Spark AR/VRSocial media content planSpot TVSpot radio/serwisy streamingoweInfluencer MarketingMedia RelationsLanding pageInfluboxMedia Mix Informacja dot. sugerowanego formatu/miejsca emisji reklamy Google AdsFacebook AdsYouTube AdsVODSpotify Harmonogram aktywności marketingowej/produktu - Budżet mediowy (netto bez VAT) w PLN -PLN Zadanie dla Cityboard Digital przygotowanie strategii komunikacjiprzygotowanie mediaplanuofertę na konkretne narzędziaInne Inne istotne informacje Data dostarczenia oferty przez Cityboard Digital 14 dni od przesłania30 dni od przesłania Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cityboard Media Sp. z o.o. treści marketingowych i handlowych dotyczących oferty Cityboard Media Sp. z o. o. (m.in. promocje, rabaty) drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdej chwili Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cityboard Media Sp. z o.o. treści marketingowych i handlowych dotyczących oferty Cityboard Media Sp. z o. o. (m.in. promocje, rabaty) drogą elektroniczną na podany przeze mnie numer telefonu. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdej chwili